Díky za synchronizaci postupu.

On Tue, 26 Jan 2010 20:10:09 +0100, Lukas Kabrt <lu...@kabrt.cz> wrote:

Tomu moc nerozumím, můj postup byl takový, že jsem vyříznul z dlaždice
číslo (což by měla být bezestrátová konverze) a potom jsem to zvětšil (což
by měla být stejná konverze jako předtím. Postup by mohl být nepatrně
náročnější na výpočetní výkon, ale výsledek by snad měl být stejný, ne?
Leda že by tam došlo k nějaké ztrátě při převodu mezi různými počty barev
- to by šlo asi eliminovat.

> V binarkach jsou dve verze tile processoru - jedna pro LINUX s upravou
> od Petra Dlouheho ([3], bod 2), druha bez ni. Nechal jsem dve verze,
> protoze u me verze s upravou dava o neco horsi vysledky pri OCR (cca o
> 1 - 2% vice chyb)

Bohužel Mono pro Win narozdíl od Mona pro Linux používá nativní Windowsové
knihovny (Mono pro Linux používá místo nich knihovny Mona), takže se
výsledek může lišit. Až se k tomu dostanu, tak to vyzkouším.

--
Petr Dlouhý