> nebylo by lepší ukládat a přibalit potom k výsledku i kousky mapy s
> těmi čísly? Zrychlila by se ruční kontrola, zda to OCR rozpoznal
> správně. Aneb bylo by možné pak jednoduše třeba zobrazit číslo v
> textové podobě a vedle číslo v obrázkové podobě. A stejně už se to
> stahuje, ořezává, ... jen to ukládat.

Technicky to neni zadny problem, ale moc se mi to nelibi
1) Je to spousta dat
2) Kontorlovat se to da dobre v JOSM (nebo v jinem editoru), vcetne
doplneni prislusnych addr tagu
3) Stejne vetsina spatne rozpoznanych popisku jsou budovy bez
c.p./c.e., jako treba garaze nahustene vedle sebe - v editoru pak
jednim pohledem a par kliknutima vyresim treba 30 spatne rozpoznanych
napisu najednou

--
Lukas