Ahoj,
ten tracker se snažil to čáru posouvat na střed čáry (tedy nejprve
"obtáhnul" vnitřní hranu, pak zkoušel detekovat tlouštky čar a čáru
posouvat). Ale moc mu to nešlo. Mám rozpracovanou úpravu, která to
myslím trochu zlepší. Chybu to občas udělá, ale je to myslím lepší.

Zazněl tady nápad - nedělat detekci tlouštky čar, ale linie ztenčit
ještě v bitmapě. To by mohlo přinést lepší výsledky. Obávám se, že za
cenu zpomalení trasování, ale výpočetního výkonu je obecně dostatek -
jen by se to muselo patrně předzpracovávat. Zkoušel jsem nějakou
morfologickou operaci provádět nad polem bytů (pixelů) cca 4000 x 4000
velkým v .NETu (unsafe) ... a trvalo to celkem dlouho (malé jednotky
sekund). A jak jsem pochopil, takových operací by se tam musely dělat
desítky. Ale jistě by se daly dělat různé optimalizace - není třeba
takto upravovat celou ohromnou bitmapu, ale jen její část, kde je dům
+ malé okolí. Dalo by se to celé udělat unmanaged (v Cčku) apod.

Ten dialog ... myslím, že by se s tím dalo dělat něco i relativně
snadno. Také jej nemám rád. Tedy hlavně v případech, kdy se nenačítají
další dlaždice mapky z webu a tedy trasování netrvá moc dlouho. Asi by
stačila změna kurzoru na "hodinky".

Honza