Ahoj,
ano - se změnou balíku nemám problém. Jde mi to jak zkompilovat, tak
spustit. Nakonec když se koukneš na jiné pluginy, tak většina z nich
je v balíku org.openstreetmap.josm.plugins.[neco]. Osobně si musím
zase lokálně předělávat build skript, protože mi nefunguje získávání
verze z revize SVN. Ale nevadí - udělal jsem si skriptík, který to
dělá automaticky, takže o tom už skoro ani nevím. Je to tak patrně
správně, tak jsem to tak v SVN nechal.

A ten úhel ... těžko říct, zda je užitečný nebo ne. Chtěl jsem, aby
když se snaží to nacpat do nové úsečku existující bod, tak aby tím
nevzniklo něco moc zalomeného. Nemám vypozorované, co se chová lépe. A
možná ani žádní univerzální řešení není a něco se bude chovat lépe v
oblastech, kde jsou domy obdélníkové (paneláky apod.) a něco zase
někde na venkově nebo kde jsou domu různě kulaté...

Jinak jsem zkoušel upravovat ten server a při pokusech mi to dělalo
strašné věci při napojování, jak jsi zvýšil tu toleranci. Když jsem ji
3x zmenšil (na 0.000005), tak se mi to chová mnohem lépe.

Honza