Ahoj,

odkaz na zdrojáky jsem do této konference už zasílal (na betu 3) - o
pár příspěvků výše jej najdeš. Beta 4 upravovala jen drobnosti. Ještě
zdrojáky trochu upravím (po formální stránce - refaktoring, komentáře,
...) ... a pak, když vymyslíte vhodné místo na SVN, tak tam nahraju.

Obecně si ale myslím, že je vhodné dělat tyto utility jako class
library (v případě .NETu) s nějakým rozumným interfacem, aby je bylo
možné začlěňovat do celku. Tedy místo dlouhého postupu, co spouštět v
jakém pořadí, tak pak mít utilitku s příjemným rozhraním (ať již
konzolovým nebo GUI), která tohle všechno zařídí. A přitom jednotlivé
části řešené jako vyměnitelné a nahraditelné jinou implementací.

Jinak mám velké pochybnosti o tom, že se budou dostatečně často data
aktualizovat. Už to nebude mít takový ten "wow" efekt, kdy na mapách
přibude mnoho dat a tak se do toho nikomu nebude moc chtít, když to
bude složité.

Honza