Chtěl jsem se na to podívat, ale chce to po mě .NET Framework 4.0.3...
Nějak si nejsem jistý, kterou z těch mnoha verzí co MS nabízí mám
nainstalovat a po předchoízch zkušenostech, kdy mi instalace .NET 3.5
rozhasila některé věci se mi do toho ani moc nechce.
Můžeš dát podrobnější návod, případně link na správnou verzi?

J&D

Ing. Jan Dudík