> relace:
> type=multipolygon, ovsem vsechny soucasne hranicni relace (a nejen nase)
> pouzivaji type=boundary

To neni tak uplne pravda - vpostate vsechny hranice v Nemecku,
Rakousku a Nizozemi jsou delane pomoci multipolygon. Proc jsem zvolil
multipolygon jsem psal tady [1]. Pokud ale prevlada nazor, ze to ma
byt boundary, tak se to klidne muze zmenit.

> chybi administrativni centra, pokud vim, (asi)kazde ku ma urcenou
> obec/cast ke ktere nalezi.

Ano adminnistrativni centra byse mohli pridat, ale asi jenom pro
relace obce, okres, kraj, CR. Administrativni centrum pro k.ú. je
podle mě nesmysl. Jde o to kde vzít data. Pokud jsou už
administrativní centra v mapě, tak asi nebude problém si najít na
území které obce se admin. centrum nachází a zařadit ho do příslušné
relace.

> nejsou definovany vztahy mezi ku (mineno potomci/rodice, napr stat
> obsahuje kraje, ty obsahuji okresy ...)

Tady mam asi mezery, jak se to definuje?

> chtelo by to nejakou poznamku, zdroj je km, ale tohle by zaslouzilo
> jeste info ze jde o import/automaticke zpracovani

ano, to by urcite chtelo. Jinak zdroj neni km, ale prehledky. A to mi
pripomona ... jeste je potreba zmenit tag source na cuzk:prehledky,
jak tady nekdo uz poznamenal.

> ways:
> je pouze tag boundary=administrative, ale IMO by tam mel byt jeste
> admin_level. To co jsem opsal od ostatnich = lv cesty odpovida
> nejmensimu cislu = nejvyssi urovni pro kterou je hranici. Takze ways
> hranice statu by mely mit 2 atd.

Vim, ze ways maji prirazene i admin_level, ale nebyl jsem si jisty jak
mam chapat "admin_level=for the highest
border" co pisou na wiki [2]. Stejne ale nechapu, proc ways musi mit
prirazeny admin_level, kdyz ten je definovan v relaci. Prijde mi jako
blbost prirazovat admin_level ceste, kdyz je soucasti vice relaci s
ruznymi admin_level.

> IMO by varianta A(kompletni upload) byla vhodnejsi, ...

Taky si myslim, ze nahrat vse najednou je nejlepsi reseni

[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2010-February/004503.html
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:boundary
--
Lukas