Dne 26.2.2010 7:47, Mike napsal(a):
> Díky, z tohoto jsem právě vycházel, ale nevěděl jsem jak moc je to
> aktuální. Mám staženo a začínám na tom dělat.
>
> Rozkouskovat to bude nutnost, protoze JOSM to vůbec nenahrál a Merkaator
> sice nahrál, u zobrazil celé, ale jak jsem zoomoval někam blíž, tak mu
> to trvalo čím dál déle až nakonec zamrznul úplně.

JOSM to nacte vpohode, nevim kterou verzi pouzivas, ale posledni buildy
urcite, musis si to spustit s parametrem a dat mu dost RAMky. Ja to
poustim s gigem a nacte to.
javaw.exe -jar -Xmx1024M josm-latest.jar Pokud to poustis bez parametru,
tak to mas omezeny na 64MB RAM a to samozrejme nemuze stacit, kdyz jen
ten xml ma 170MB. Rychlost zpracovani tomu samozrejme odpovida, na zoom
si pockas ;D, ale udela to.

Na zjednodusovani prakticky zapomen, vcera sem to trochu prosel, tak na
mistech kde jsem se namatkou dival to spis chtelo body pridat, pokud bys
to chtel srovnat presne na km.