Uz mam skoro hotovy rozdelovani, ted se snazim pridat reference na
podoblasti a admin center

Mozna bych to zkusil uploadovat najednout, pokud ma JOSM rozdelovani do
casti, tak by to nemusel byt takovy problem.

Co se statni hranici? Tam je navaznost na okolni staty, takze tam
vznikne gulas. Nejprijatelnejsi mi prijde, ze celou statni hranici
nebudu uploadovat a pak se to rucne kolem dokola objede a pridaji cesty
do relaci hrnicnich obci, okresu a kraju. Automaticky merge mi prijde
nerealizovatelny.