Doplnil jsem parking aisles, chystal jsem se na to :-)

Martin Kokeš:

Ne ne, nejde o tlusté nebo tenké. A navíc zmiňujete Mapnik, ale
rendererů může být x. A opravdu to nemá být osobní útok. :-) Myslím,
že jsem si takto všiml více křižovatek.

Chci zjistit, jak se na toto komunita dívá. Například od toho Zlína
jsou na tom půlkilometru před křižovatkou tři pruhy - dva směrem ke
křižovatce, jeden od ní. Zakreslil jste to jako Divided Highway - a
toto Editing Conventions řeší tady
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Editing_Standards_and_Conventions#Divided_highways

Specielně vypichuju:

"A divided highway (also separated highway) is any highway where
traffic flows are _physically_ separated by a barrier (e.g., grass,
concrete, steel), which prevents movements between said flows ...
Divided highways should be drawn as separate ways. The ways will
typically be oneway ..."

No, to nám příliš nesedí na reálnou situaci, že :). Jezdím tudy každý
den, ale ty fyzické bariéry zatím chybí. ;) U-turn tam udělat můžu,
když mě nic nesestřelí.

Takže fakticky by tam měla být jedna highway s lanes=3, je to tak?
Křižovatka by asi taky měla vypadat jako jednoduché protnutí dvou
highways. Dva oblouky (Napajedla - Zlín a Zlín - Otrokovice) bych řekl
akceptovatelné jsou, jsou fyzicky oddělené ostrůvkem.

Takže jak? Měli bychom dodržovat při mapování pravidla? Odkud pokud?
Ring volný... ;)

Pontiac_CZ