Když se vrátim k té původní křižovatce, tak bych to spíš nakreslil, jak
to je - ten sjezd bych oddělil až na konci podle reality (třeba podle
UHUL), že tam jsou tři pruhy nerozhoduje, je to pořád jedna jednodměrná
silnice. Navigace stejně říká 200m předem, kam se má jet a pokud řekne
doprava, tak je řidiči jasné, kam má jet. Navíc GPS stejně není tak
přesná, aby se poznalo, v jakém jedeme pruhu, takže si klidně může
navigace myslet, že jedeme rovně, přestože odbočuju a jsem o pár metrů
víc vpravo.

Držel bych se striktně toho, co je v realitě, dával bych pozor hlavně na
to, aby nebylo reálné, že navigace zaroutuje někde, kde se nesmí - tedy
nastavit turn restriction, pokud je to nutné.