Dne 4.6.2010 18:35, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):

> Ano, tohle je trochu subjektivní... kde je ta hranice mezi městskou
> zástavbou a kdy už je to vesnice. Ale pořád si myslím, že je lepší
> tagovat podle reálného charakteru zástavby (s tím, že se prostě ve
> sporných případech budou muset dohodnout mezi sebou lidi z dané
> lokality), než tagovat naprosto nesmyslně skupinu pár vesnických stavení
> jako suburb.

Suburb jsou napr mestne casti Prahy nebo jinych mest, rozhodne to nejsou
obce, ktere stoji samostatne (rekneme, ze rozlisovaci znameni =
samostatna zacatek/konec obce cedule u silnice).

Praha 10/Vrsovice/Stare Mesto/... jsou tudiz suburb, protoze jsou
soucasti mesta Praha (nemaji svoje cedule zacatek/konek obce na silnicich).