2010/10/26 jzvc <j...@tpfree.fdns.net>:

> Ted uz je to mozna opraveno (nevim, jeste sem to nezkoumal), ale aby tu
> byla odpoved, stacilo si stahnout rekneme ustecky kraj (relaci) +
> vsechny jeji potomky (=> neresim jestli je vazba na okres ...) a
> postahovaly se i administrativni hranice mimo ustecky kraj. Obdobne se
> da aplikovat na libovolne urovni (okres napr). Tudiz predpokladam ze
> spatny byl obsah relace okresu nebo i nizsi, rucne jsem napr opravoval
> okres Teplice, ktery taktez obsahoval hranice uplne mimo. Reklace kraj
> -> okresy spatne nebyly.

Jo, tohle všechno jsem nedávno opravoval. Administrativní úrovně by
teď měly být korektně vnořené až do úrovně obcí (katastry jsem
neřešil, ale teoreticky bych mohl vygenerovat seznam těch, co jsou
špatně, pokud by se do toho chtěl někdo pustit).

Co je ale ještě stále špatně jsou administrativní centra. Nějaký
nástřel center, co jsou mimo svou oblast je k dispozici zde:
http://outset.cz/osm-errors.html
Ne nutně všechno to jsou chyby - Středočeský kraj má jako centrum
Prahu a tam je asi správně, že je to mimo hranice atp.

Zbyněk