Ahoj,

obávám se, že je nutné mapu používat velmi opatrně. Data není možné přímo přebírat, protože jsou pravděpodobně majetkem ČD - leda že by se někdo zeptal a vymohl souhlas.

Podle zde uznávaného konsenzu (snad) je mapu možné k vytváření OSM používat, ale nikdy jako primární zdroj. V praxi to znamená, že je možné z mapy zjistit polohu zastávky, ale zda tam skutečně je je nutné vyčíst z jiného zdroje (uhul, bing, km). Jména zastávek je možné přebírat z jízdních řádů.