> Měl jsem kdysi stejný nápad, ale pak jsem se podíval na mapu Berlína a viděl,
> že tam nemají budovy adresu, nýbrž adresní body jsou součástí obrysu budovy.
> Adresní bod je (zřejmě) v místě vchodu do budovy.
*** to je nestastne reseni jiz tu diskutovane, nebot:
* jedna budova muze mit a v nezridka ve skutecnosti ma vice adresnich
bodu, ktera maji vazbu na stejnou nebo jine nazvy ulic, tj. budova !=
adresni bod
* davkove zpracovani (udrzba, aktualizace, export, render) adresnich
bodu objevujicich se jako bod linie ci plocha je problematicke
* do adresniho bodu patri jen adresni bod (nikoliv POI) jak se
nezridka deje. opet POI != adresni bod

hanoj