Ahoj,

On Mon 21-02-11 00:36:44, hanoj wrote:
> *** to je nestastne reseni jiz tu diskutovane,

Byl by odkaz na předchozí diskuzi?

> nebot:
> * jedna budova muze mit a v nezridka ve skutecnosti ma vice adresnich
> bodu, ktera maji vazbu na stejnou nebo jine nazvy ulic, tj. budova !=
> adresni bod

Byl by příklad?  Budovy v katastru mají vždy maximálně jedno popisné čislo.

> * davkove zpracovani (udrzba, aktualizace, export, render) adresnich
> bodu objevujicich se jako bod linie ci plocha je problematicke

Ve výše uvedeném alternativním návrhu zůstávají body body a patří do cest které
tvoří obrysy budov.  V případě úpravy informace v adresním bodu je jedno jestli
je-li součástí cesty či ne.

Libor