2011/2/24 "Petr Morávek [Xificurk]" <xific...@gmail.com>:

> Ad nepřesnost - to nevidím jako příliš velký problém. Člověku, který
> používá jen kreslenou mapu je to úplně jedno, a pro ostatní je mnohem
> důležitější údaj, že ten vodní tok "někde tady" vede, než to jestli je
> to skutečně na metr přesně.
>
> Ad routování - moc nerozumím té argumentaci, ale taky nemám v tomto
> směru moc praktických zkušenosti, tak mě kdyžtak někdo zkuste opravit.
> Vycházel jsem z toho, že jistě existují programy, které umí routovat jen
> po propojených cestách, proto je velmi důležité, aby vedly vodní toky i
> [...]

Ja bych to tam nechal. To ze to v mapniku vypada skarede neni
argument, v mapniku na osm.org vypada skarede vsechno. Chuchvalce jsou
problem rendereru, ten je ma skryt, protoze je nad tim potokem na dne
metr vody.
Mazat neco, protoze to vypada skarede, je tagovani pro render a to je spatne.

Routing skrze plochu zadny program, co znam, nedela. Pokud to nejaky
delat zacne, tak pravdepodobne zvoli nejkratsi spojnici, tedy bude
kopirovat presne tu caru ktera uz tam ted je.

A hlavni duvod proc nemazat je ten, ze mazat je zbytecna prace navic.

Ja osobne sem zacal tyhle cary pridavat i do vsech namesti, prave
protoze tam silnice je, i kdyz neni treba vubec odlisena. Routing pak
funguje tak jak je to v realite. A lidi tam maji pedestrian plochu
takze, stejne jako v realite, muzou chodit vsude (a tupy routing je
navede po silnici, coz nevadi).

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz