2011/4/29 Ondřej Veverka <vever...@gmail.com>:
> 1) v rámci tagu amenity:theatre jsou mapovány jak divadla, tak opery atd.
> Jak nejlépe oddělit tyto různé žánry. Na wiki jsem našel u tag
> theatre:genre, ale v datech v rámci ČR jsem ho nikde neviděl použit? Využívá
> se nebo zatím rohle rozdělení nebylo řešeno?

Obávám se, že zatím se to nepoužívá prakticky nikde
<http://taginfo.openstreetmap.de/keys/theatre#values>, byť to je IMHO
vcelku dobrý nápad.

> 2) je nějaký způsob jakým by se dalo u kin rozdělit zda se jedná "o normální
> kina" například na vesnici nebo v menších městech nebo jde o multi kino?

Nemyslím, že by to teď bylo nějak řešeno. Asi by se dal vymyslet tag
pro počet sálů, který by to mohl vcelku objektivně vyjadřovat.

> 3) Jaký tak se používá k mapování galerií mapují se jako museum
> (tourism=museum) nebo jako (amenity=arts_centre)

Není galerie jako galerie. tourism=museum je místo, kde se vystavují
obrazy (třeba Národní galerie v Praze), naopak galerie jako obchod s
obrazy by se měla IMHO tagovat jako shop=art. amenity=arts_centre
podle mě není žádná galerie, spíš místo, kde se třeba pořádají kurzy
malování (pokud se bavíme o galeriích). Existuje taky
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Art_gallery>,
ale ten je IMO docela zbytečný.

-- Petr Kadlec / Mormegil