Ahoj,
zkusil jsem udelat nejaky systemovy vyber potencialne nezmapovanych
sidel [1] - dostupne v DBF, CVS, GPX:
Vzal jsem bodovou vrstvu casti obci UIR-ZSJ [2] a nechal vybrat jen
takove, ktere nemaji do 1 km zadnou highway=residential nebo
unclassifed.

Vysledkem je mapa [3], kde cca 5.000 (cervena barva na mape) z
celkoveho poctu 15.000 casti obci vyhovuje kriteriu.
V techto nezmapovanych 5.000 obci zije 700.000 obyvatel.

ha
hanoj

[1] http://osm.templ.net/uir_zsj-vs-osm.zip
[2] http://www.czso.cz/csu/rso.nsf/i/prohlizec_uir_zsj