Ahoj,

> Pěkné, akorát jsou i vesnice, které si vystačí jen s těmi silnicemi
> třetích tříd co tamtudy procházejí - bylo by dobré tam hledat
> landuse=residential.
> Možná by bylo také zajímavé vygenerovat stejná způsobem seznam pro obce
> bez landuse=residential.

mame uz nejakou metodiku, jak se vlastne ma landuse=residential
generovat? Patri do toho i zahrady za baraky? Jde nejak poznat
z CZUK:KM, co tam jeste patri/uz nepatri? Mne se tady do toho
moc nechce, dokud se tohle nejak systemoveji nevyresi: protoze
hranice zastavene oblasti neni neco, co bych byl schopen odpozorovat
fyzicky na miste a IMHO se jedna neco na pomezi metadat.

Treba i v okoli Brna je spousta dedinek, ktere "obtazene" timhle
zpusobem nejsou:
http://osm.org/go/0J6JXA8
i kdyz uz sit silnic v sobe natvorenu maji.

Navic porad premyslim, jestli by se to z neceho typu CZUK:KM nedalo
nagenerovat nejak automagicky - jestli uz nekdo v ramci statu vydefinoval,
co to ta zastavena plocha je a zakreslil to nejak do KM.

Petr