Pokud se nejedná o chybu, tak dálnice pravděpodobně v daném místě zatáčí
doleva, zatímco odbočka k pumpě vede v přímém směru. To by měla navigace buď
ignorovat, nebo hlásit jako "držte se vlevo", nikoli "odbočte doleva". Nejsem
si ale jistý, jestli OSMAnd toto rozlišuje.
Opravit to půjde změnou tvaru odbočky, aby svírala s dálnicí větší úhel.

Tibo