Dne Pá 24. června 2011 Michal Grézl napsal(a):

> Asi by stalo za to jim napsat.

no, rád bych to podložil ještě nějakým místním zdrojem než jen tou tabulí ...
oni ti co tu původní kilometráž, ze které teď všichni opisují, vytvářeli, si
ty věci necucali z prstu (i když to tak mnohdy vypadá :-( )

mimochodem, ještě jsem koukal do historické mapy na seznamu, a tam je to jako
Mühlenbach, což je buď doslovný překlad Mlýnský potok, no a nebo německé
označení náhonu, tak si vyberme :)

> To si ty?:) Jestli jo, tak mu napis, si vzor:)

probereme to v hospodě :-)

jinak jde spíš o tištěné ... ale přispívat opravami Shocartu je to poslední,
co by se mi chtělo

K.