Dne 21.7.2011 13:17:53 napsal Pavel Bokr \(OSM\):
Mohl bych prosim pozadat o kontrolu jestli nedelam v necem nejake zasadni chyby (neco podobneho jak jsem se treba dotazal na napojovani ploch a linii) v nasi vesnici kterou jsem se pokusil zmapovat:

Katastralni uzemi: Zahorany u Berouna pripadne jeho blizke okoli (neco jsem delal i kus do Kralova Dvora)

http://www.openstreetmap.org/?lat=49.954115&lon=14.024186&zoom=18&layers=M

Myslím si, že landuse=residential by se nemělo vykusovat v místě ulic, neboť tím sdělujete, že se silnice nachází mimo zastavěné území. (Tedy např. navigace tam bude předpokládat 90km/h.)

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx