Dne 28.11.2011 15:44, Petr Schonmann napsal(a):

> Mám nastaveno
>
> wms:http://wms.cuzk.cz/wms.asp?FORMAT=image/png&transparent=TRUE&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&Layers=DEF_BUDOVY,dalsi_p_mapy_i,hranice_parcel_i,obrazy_parcel_i,parcelni_cisla_i&SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}
>

> A abych si ještě postěžoval já :) Stejné vrstvy jsem nastavil i do
> traceru - jsou to jen digitalizované mapy. V Josm stejnou wms url,
> přesto dostávám výsledný polygon z traceru kousek posunutý. Je to bug ?

Neni to bug, je to dany historickym nastavenim v konfiguraci.

jde o toto: <downloader verticalSkip="0" tileSize="0.001" resolution="1600"

verticalSkip bylo puvodne (od autora) nastaveno na 560, kdyz sem tam
nastavil 0, tak to sedi temer dokonale (a lehce sem zvednul rozliseni na
dvojnasobek zmensenim titlesize, ale to uz spis kvuli ruznym pidi domeckum)