Zdravím,

omlouvám, že se nyní projektu nevěnuji (nedostatek času). VerticalSkip
tuším bylo kvůli odříznutí nějakého copyrightu, který by dělal při
rozpoznávání problémy v případě, že by někdo kliknul na místo, kde se
zrovna nacházel. Nevím, zda se tam pořád nebo už tam není. Pokud tam
je, že tak to s VerticalSkip=1 bude dělat problémy. Stejně tak větší
dlaždice nemělo příliš smysl dělat, protože pak už tam přibyl další
copyright.

S pozdravem
Honza