No, já to nebyl, tracer mi nikdy nešel. Ale přijde mi VELMI nevhodné užít
slova "pachatel", uvědomme si, že tuto práci i onen domnělý "pachatel" dělá
ve svém volném čase a na 99 % dobrovolně. Věřím, že dost lidí by takové
oslovení jejich osoby mohlo rychle odradit. To by přece byla škoda, ne?
Hezké svátky.
J.