Dne 23.12.2011 19:12, Jir(í Sedlác(ek napsal(a):

> No, já to nebyl, tracer mi nikdy nes(el. Ale pr(ijde mi VELMI nevhodné
> uz(ít slova "pachatel", uve(domme si, z(e tuto práci i onen domne(lý
> "pachatel" de(lá ve svém volném c(ase a na 99 % dobrovolne(. Ve(r(ím,
> z(e dost lidí by takové oslovení jejich osoby mohlo rychle odradit. To
> by pr(ece byla s(koda, ne? Hezké svátky.
> J.

Sak pachatel neni nic hadlivyho, ja taky urcite pacham do OSM obcas
nejaky zhuverilosti ... uz sem parkrat byl upozornen a prozmenu ja obcas
upozornim nekoho jinyho (zpravou na osm acc) ze dela neco vyrazne blbe.
Jinak ta dobrovolna cinnost by nemela smerovat k vandalismu a
pridelavani prace ostatnim s napravou.

BTW: nenavazany budovy jsou napr v Litomericich, cast sem svazal, ale
vetsina neni, a narazim na to docela casto. Pokud nemaj budovy dalsi
tagovani, je casto pak jednodussi celou oblast smaznout a pouzit tracer
znova.