Ahoj,

vidím to podobně a proto jsem jf01psal už před týdnem. Dostal jsem
následující odpověď. Asi by to chtělo doplnit informace na wiki a
přidat ten souhlas p. Koukala:

----

Ahoj, dopisoval jsem si s panem Kouklem a dostal jsem souhlas s
importem souřadnic studánek v této podobě. Pokusím se uvést všechny
informace na wikipedii. Já jinak moc nevím, jak to technicky provést,
respektive jak obdržet souhlas všech přispěvatelů studánek.
Diskuzi otevřít mohu, ale stejně názor diskutujících není pro nikoho
závazný, každý radí navíc něco jiného. No asi nejjednodušší bude
zažádat o odstranění dat a získat souřadnice nezvávisle...

Teprve zpětně jsem si uvědomil množství úskalí při importu, nicméně
díky za reakci. Zdravím...

jindrich