From: Jan Breuer
[mailto:jan.bre...@jaybee.cz]
To: OpenStreetMap Czech Republic
[mailto:talk-cz@openstreetmap.org]
Sent: Mon, 13 Feb 2012 14:45:18
+0100
Subject: Re: [Talk-cz] Import Estudanky

Vypadá to jako jedno a to samé.
> prvním případě napochoduji kurzorem nad ortofoto mapu, kliknu a
> vytvořím
bod, který si uložím do počítače a nebo ho dám někomu k
> užívání.
V druhém případě napochoduji na místo ve skutečném
> světě, který
předpokládám je také public domain. Uložím si bod a
> přenesu ho do počítače
a nebo ho dám někomu k užívání.

Rozdíl
> mezi prvním a druhým je jen v tom, že to druhé je
> podstatně
složitější (musím se zvednout ze židle).
Zároveň z [1] je
> zřejmé, že ne všechny body byly pořízeny pomocí GPS a
spadají tedy
> do prvního případu.

Myslím, že by se v tomto projektu měla licence
> ctít a ne polemizovat nad
tím, jestli se dá nějak obejít, protože
> někdo další provedl import, který
provádět neměl.