Ahojte,

diky za nazory,

ad 1,2) nejvetsi zoom bude brzo opraveny, symboly postupne, nektere nove
jsou ted prilis titerne, spatne citelne. Proto je idealni, ze se ozyvate a
rikate co konkretne vadi a jak se to ma zlepsit.
ad 3) Kominy budou. Moc jsem to ted nesledoval, ale uz nekdo udelal ten
import dat od kominaru?
ad 4) muze byt, uvidim, co to udela
ad 5) Udelam to asi offsetovane jako v pripade MTB a KCT tras. Matne si
vzpominam, ze uz jsem to jednou zkousel, ale z nejakeho duvodu to delalo
problemy. Jakeho uz samozrejme nevim :)

Ve vrstvach to bude, ale je to spis v dlouhodobejsim horizontu.

Martin