Ahoj,

> nastaven tag
>
> Takhle to bylo puvodne - a zpetna vazba byla, ze to tak je sice dobre pro
> mappery (vidim, co bylo/nebylo explicitne oznacene), ale ne pro bezne
> uzivatele,
> protoze tim vznika relativne nespojita sit cest se znacenou obtiznosti.
> A normalni uzivatel spis chce videt, kam vsude se dostane po cestach
> obtiznosti mtb:scale=0, kdyz jede na vylet na trekingovem kole.

Jako normalni uzivatel, ktery shodou okolnosti mapu dela, chci aby toho
bylo v mape co nejvic a prehledne, zejmena toho, co se MTB tyka. Nevsiml
jsem si, ze by mi nekde fialova cara navic u grade 1 prekazela, naopak je
to dalsi upozorneni na sjizdnou trasu, vylet se rychlej naplanuje a na GPS
pristrojich je urcite i lip videt.

> To je dobra poznamka, chtelo by to vyosit. Akorat tam uz zacina byt
> problem s tim, ja by se to delalo, vzhledem k poctu veci, ktere vedle
> cest potrebujeme renderovat a podpore Mapniku pro jejich kresleni -
> zejmena pokud prejdeme na vrstvy (aby se nemusely renderovat ve vsech
> moznych kombinacich).

Cyklostezky muzeme kreslit vedle cary a asi i budeme. Zatim to zustalo ve
stredu, protoze mapnik neumoznuje vyosit popis na konkretni stranu a tak se
nebude dat poznat, k cemu reference patri.

> Do budoucna celkem urcite ano, ale musime rozmyslet, jak to delat, aby
> tam nevznikala potreba generovat vsechny kombinace toho, co muze
> byt zapnuto a pritom to jeste vypadalo slusne, vizte ten bod vyse
> (priklad: kdyby se cyklotrasy renderovaly vne turistickych tras, tak
> po vypnuti turistickych tras by ty cyklotrasy byly osklive odskocene;
> certik je v detailech...).
>
> Vrstvy budou zrejme tak, jak je navrzeno nize. Bude se predpokladat, ze
bude zapnuta jen jedna najednou, jinak se budou prekryvat. Bude tak
umoznena volba zakladni vrstvy, tj. topograficke mapy ala MTB mapa, mapnik
apod.
Pocitam minimalne s vrstvami mtb:scale, cyklostezkami, doporucenymi
bezkarskymi trasami a turistickymi trasami.

Martin