Dne 12.7.2012 9:37, Miroslav Šulc napsal(a):

> oba nástroje vypadají dost dobře, díky za tip.
>
> fordfrog

Mozna by nebylo od veci vytvorit na wiki nejakou linkfarmu ;D,
shromazduju ruzny linky z ruznych zdroju, a to jak aplikace mapy a jeji
ruzna vyuziti, tak i ruzne tools. Pro zkoumani chyb je napr dobry:

http://www.itoworld.com/ - ruzne pohledy na mapy se zvyraznenim ruznych
aspektu - napr rychlostni omezeni, budovy s adresou/bez adresy ...
energeticke rozvody, vodni toky ...
http://www.mapdust.com/ - existuje i plugin do JOSM, nastroj pro
reportovani chyb, ale v CR neni moc pouzivany