Dne 16.7.2012 23:29, hanoj napsal(a):
> *** Myslim, ze to opravi v nejakem pristim mesicnim celkovem vydani,
> validovat to neumim.

já jsem to nakonec vyřešil tak, že jsem do aplikace přidal parametr
--ingore-invalid-gml. při importu to s tímhle parametrem kontroluje
každou gml definici, takže je to pomalejší, ale zase to na chybné gml
definici nespadne. pokud st_geomfromgml definici odmítne, tak se záznam
uloží, jako by tam žádná definice nebyla. taky právě počítám s tím, že v
nějakém updatu se to pak přehraje. otázka ovšem je, jestli se změní i
údaj "platné od" (podle něj filtruju, jestli se má záznam zaktualizovat
nebo ne, starší platné od nepřepíše novější platné od). asi by to bylo
lepší navázat na id transakce, ale nikde jsem k tomu id transakce
neviděl popis, jestli jdou ty transakce vzestupně nebo jsou id náhodná.

> *** Ano, zda se ze jen zaporne znamenko. (Někdy byva třeba v jinych
> datech prohodit X za Y...)
ok, takhle jsem to udělal.
> PS: dival jsem se, ze ulice ve VFR nemaji geometrii, tudiz nas vlastne
> zajimaji jen:
> * parcely zastavene ("druh pozemku kod"= myslim 13 )
> * adresni body
a budovy?
> hanoj
ff