Ahoj,

ja jsem pro co nejvetsi automatizaci. Predstavoval bych si to jako
plugin do JOSM, ktery pro zadanou oblast zobrazi tri typy zmen:

1) trivialni zmeny - v ruian je neco navic nebo zmena u objektu z importu
2) podezrele zmeny - v ruian je zmena u objektu, ktery nekdo manualne upravil
3) potvrzene zmeny - ruian a osm se rozchazeji, ale nekdo uz oznacil
osm verzi jako spravnejsi.

Aplikace by mela mit moznost oznacit objekt z ruian jako neexistujici
- pripadne mi to jako mensi zlo, nez mit v osm node, ktery by pouze
rikal, ze tahle budova uz nestoji a v ruianu je to spatne.

Az by se to trosku vyzkouselo, tak by trivialni zmeny mohl delat bot
sam. Akorat bych tam nechal moznost oznacit oblast, o kterou se stara
primo nektery uzivatel. Tim by se zajistilo, ze do dobre zmapovanych a
kontrolovanych oblasti ruian nezavlece nejakou chybu, ktere by si
nikdo nevsimnul.

--
jirka