Dne 3.8.2012 10:41, hanoj napsal(a):
> *** napred rucne a pak import - zda se mi to jako komplikace pro
> cloveka pracujiciho s importem navic. Uz tak dost je to slozite a
> nevidim tam prinos toho jednotlivce. Uz z koordinace UIR-ADR je zrejme
> ze samotna domluva je slozita:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_Adres_%C4%8CR

> *** kolik si z tech 13 000 k.u. beres? ;)
> Uzivatelske zpracovani UIR-ADR bylo po okresech a dosud neni kompletni...
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_Adres_%C4%8CR

Problem = nevizualnost. Ja taky nebudu zkoumat 100x nejakou stranku na
wiki, a sacovat X strankovej seznam ... na to se kazdej vybodne. Je
treba, aby to bylo videt na mape => uzemi kde je hotovo, uzemi kde neni,
uzemi ktery je treba kontrolovat ... to se samo netyce jen tohoto, ale
veskerych importu. Pokud by byla k dispozici mapka, kde budou prubezne
mizet zpracovana uzemi, tak to kazdej jednim mrknutim zkoukne.