Tak OpenLayers, Leaflets apod. mi sice umožní zobrazit nějakou další
vrstvu s vlastními objekty, ale už neřeší tu interakci ode mě --
online přidání nového objektu, nějaké ty atributy atd., to vše uložené
v nějaké DB. Ano, zřejmě bych OpenLayers použil, kdybych si nakonec
musel něco podobného udělat sám.

J.