Dne 28.11.2012 13:40, LM napsal(a):
> Právě tento zmíněný link přestal fungovat... alespoň tedy u mne

Viz vejs, skopiruj to a otestuj, protoze me to funguje, co *nefunguje*,
je toto:
wms:http://geoportal.gov.cz/ArcGIS/services/CENIA/cenia_rt_ortofotomapa_aktualni/MapServer/WMSServer?FORMAT=image/jpeg&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&Layers=0&SRS={proj(EPSG:4326)}&Styles=&WIDTH={width}&height={height}&BBOX={bbox}

Jinak pro zajimavost, k nize uvedeny orthofoto, zjistil sem, ze na
nekterych mistech je vyrazne aktualnejsiho data, nez trebas
seznamacka(google + bing jsou obecne spis starsi), na jinych je tomu
naopak (pouzivam prubezne k ruznymu krizovymu srovnavani stavu na mape
vs realita, specielne kdyz narazim na nejakou "ptakovinu").