Dne 22.2.2013 14:07, Dalibor Jelínek napsal(a):

> Ahoj,
>
> muzete mi prosim poradit, jak se ma spravne delat alej stromu?
>
> Prosel jsem a zakresil Alfredovskou alej
>
> http://www.openstreetmap.org/edit?lat=49.68752&lon=13.02831&zoom=17
>
> Je to polni cesta a okolo dve rady stromu, jak uz to byva.
>
> Tak jsem ji udelal jako highway=track a taky natural=tree_row
>
> Jenze JOSM se to nelibi a tahle kombinace mu prijde podezrela.
>
> Mam to ignorovat, nebo je zvykem kreslit aleje jinak?
>
> Treba delat dve cesty stromu okolo skutecne cesty?

Nemuzes mit tag pro cestu a tag pro alej, nejsou prece v jedny ose.
Musis to udelat zvlast (navic je to nesmysl i z toho duvodu, ze bys zas
musel resit, jak otagovat jednostranou alej ... vs zmena smeru cesty
...). Otazka je, zda to v tyhle podobe bude nekde vyrenderovany,
vetsinou sem to videl v provedeni jednotlivych stromu. Pokud mrknes na
taginfo, tak jestli nekeca, jedinej tag ktere s tim kdo kombinuje je source.