Ahoj,

díky za odpovědi. Předělám to tedy na tři cesty.

A jestli jsem to tedy správně pochopil,tak protože tady

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features

není v políčku rendering u tree_row nic zobrazeno,

tak to mapnik nebude vůbec vykreslovat?

Takže, pokud bych to na tý mapě chtěl vidět, tak

bych měl ještě na tu cestu nasázet jedntolivý nody

a označit je jako natural=tree, aby je to tam nakresilo?

A má smysl to dělat, když nevím přesně místa, kde ty stromy jsou?

Podobnej problém řeším se zakreslením řopíků.

Udělal jsem jich pár a označil je

military=bunker a bunker_type=pillbox

a mapnik je ignoruje. Zkusil jsem ještě přidat building=yes,

jestli tam udělá alespoň tečku.

Jaké je správné označení, aby se ten řopík na mapě objevil?

Nebo musím někde zažádat, aby takovou věc začali vykreslovat?

Díky,

Dalibor

Ahoj,

podle wiki bych řekl, že tree_row je zamýšleno trochu obecněji... prostě

řada stromů. Takže klasická alej by asi měla být značena třemi cestami:

-------------------- natural=tree_row

==================== highway=track

-------------------- natural=tree_row

Zdraví,