---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Klinger <j...@bigr.cz>
Datum: 21. 5. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] značky na map1.eu

"

Zdravim,

Stale nevim, ktery ze symbolu na map1.eu koliduje s dopravnim znacenim?
Prosim prozradte mi to. Plne s vami souhlasim ze takoveto oznaceni by bylo
zavadejici. Co se tyka legendy tak na ni se pracuje. Rim nelze postavit za
jeden den.

"

Jak jsem to pochopil já, tak ty dopravní značky byly  jen příklad
jednotnosti symbolů (I když nedokonalý). Tohle bych už neřešil.

Marián

"

Pavel