Dne 23.6.2013 9:13, Marián Kyral napsal(a):
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné použít jako podklad pro mapování
vizualizaci zveřejněnou na stránkách ZOO [1]. Obrázek jsem si pomocí
pictLayer pluginu napasoval na KM a sedí to. Jedná se mi o úpravy
rybníku a zanesení nových ostrovů. Celý projekt sice ještě není
dokončen, ale rybník, ostrovy a chodník mezi ostrovy je již přístupný. V
KM a na Bingu je zatím původní stav a ten asi ještě dlouho vydrží :-(.

Dá se zveřejněná vizualizace využít přímo, nebo mám raději zkusit získat
explicitní povolení přímo od Zoo? Na stránkách mají copyright [2],
nicméně mi není jasné, jestli se některá jeho část vztahuje na použití
vizualizace jako podkladu. Je to překopírování, přetištění nebo
distribuce? Nejblíže je asi "uchovávání v databázi". Ale tam se asi
jedná o tento konkrétní obrázek. Ale já z něj použiji pouze obrys
rybníku a ostrovů, případně vedení chodníků ( v kombinaci s gps
trackem). Navíc zřizovatelem ZOO je město a na projekt přispívá EU.
Takže i já ;-)

A pokud bude možno toto použít jako zdroj, jak tom mám následně označit
do tagu source?

Ovšem pokud by to možné nebylo, tak se bude muset počkat až se to
dostane do KM nebo na Bing, případně si objednat letadlo a udělat si
vlastní letecké fotky (trochu drahá sranda).

Primo to pouzit bez souhlasu nemuzes, ale na letecky fotky taky nemusis cekat. Co takhle si na misto udelat vejlet, a zmapovat to dle vlastni znalosti?

Navic bych rek, ze pokud jim mailnes, ze to chces vyuzit jako podklad zmapovani do OSM, tak by s tim nemuseli mit problem - je to marketing zadarmo.

[1]
http://www.zoo-ostrava.cz/cz/projekty/513-odbahneni-a-upravy-rybnika-c.-1.html

[2] http://www.zoo-ostrava.cz/cz/copyright/

Díky,