Ahoj,
on to sice je svého druhu marketing zdarma, nicméně předpokládám, že pro
běžnou markeťačku ze ZOO bude OSM dost neznámej pojem a bude to pro ně něco
podoobnýho jako pro mě (a pro většinu populace) metody rozmnožování
ptakopysků. Tj. přes tohle bych nešel. spíš bych zkusil zaměřit se k tomu,
že v současnosti je už dost lidí, co mají chytré telefony a že pro ně bude
snažší se v ZOO vyznat, pokud to bude správně zpracované v OSM.

A na to uvolňování dat, kdyby to šlo tak jednoduše, ale chválím iniciativu!

J.

S pozdravem,
Jirka Sedláček
---