> *** licence existuje a vyplývá ze zákona, více je na wiki
>
> jenom jsem se ztotožnil s příspěvkem, zde na talk.cz
> https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2012-June/007406.html
>
> Stát nemusí zkoumat, vymýšlet licence, vydá zákon, ale třeba je to opravdu
> jinak.
*** třeba ano:
neexistence licence => platí obecná ustanovení Autorského zákona
licence vyplývá ze zákona xy => "veřejný rejstřík" => můžeme importovat OSM

> Ano opravdu existují i kombinace čev/čo
*** to je hezké ;)

> addr:postcode
> addr:street (pokud existuje)
*** OK

> addr:country (nevím jak moc je nutné)
> addr:city = obec
*** tohle je součástí info v boundary

> addr:place = část obce
*** ano část obce dnes v OSM chybí, neumím rozhodnout zda je lepší
":is_in" nebo ":place"

> source:addr
*** nestačilo by prostě "source"? adresní bod bude vždy jen adresní bod.

> ref:ruian

> ref:ruian budeme mít  i na budovách. Budovy mají v ruian vlastní kód. Co se
> stane, když někdo k tagům budovy přidá i tagy adresní? Bude mít budova
> ref:ruian 2x?
*** Stavebni objekt = way+building, Adresni misto = node+addr
*** adresni body z 99% jsou nody a RUAIN jako body vzdy zustanou,
takze bych znovu nepripoustel strkani techo tagu do way building.
(tohle zarucene do diskuze nekoho zapoji ;)

ha
hanoj