Dne 6.12.2013 12:15, Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> Oboji.
>
> Nastavit to podle obrysu zeme / mesta je relativne jednoduchy, ale
> dava smysl mit to v databazi -- at to nemusi kazdy delat znovu.
>
> Vsimnete si, ze treba navigacni software (navit, monav) ma problem s
> urcenim ve kterym meste je ulice. Ano, na velkym PC je to asi nejaky
> jednoduchy dotaz na spatiallite, ale databaze pro navigaci ma vyrazne
> jinou strukturu (a v navigaci neni dost RAM/disku na spatiallite).
>
> K tomu melo byt is_in... ale to je nestastne bez struktury. Davalo by
> [...]

Ahoj,

přiznám se, že konkrétní zkušenosti s těmito prográmky nemám, ale přijde
mi, že není problém ten index vytvořit ve chvíli, kdy exportuju data z
OSM pro navigaci, ne?

Osobně mi přijde jako nesmysl mnohokrát duplikovat ta samá data v OSM,
jen aby to trochu usnadnilo všechny myslitelné i nemyslitelné způsoby
jejich použití...

Petr