Ještě jednou zdravím,

chci se optat - poskytnout námět ohledně sjednocení adres. Docela mi vadí, že
Nominatim neumí použít tag is_in, který se v databázi vyskytuje dosti často.
Pak se nedá nalézt konkrétní dům, obzvláště v menších sídlech bez ulic. Ve
větších sídlech si najdu ulici a tam se už podle orientačního čísla dá
konkrétní dům nalézt, i když také ne vždy snadno. Třeba tehdy, když je k
dispozici jen číslo popisné. V těch menších sídlech vůbec nemám tušení, kde
bych měl dům hledat. Napadlo mě, zda se neuvažovalo o kompletním importu z
RUIAN s následným (nebo současným) automatickým smazáním stávajících adresních
bodů. To by asi šlo algoritmizovat podle vzdálenosti, něco jako:

- vezmu nový adresní bod z RUIAN
- podívám se kolem do vzdálenosti třeba 20 metrů, zda tam už  adresní bod
příslušného místa není. Pokud je, smazat a nahradit novým. Pokud není, jen
přidat nový.

Mohou nastat situace, kdy se stávající adresní bod nepodaří identifikovat.
Chtělo by to zkusit.

Snažil jsem se naimportovat RUIAN do postgisu, ale je asi zase nějaký nový
formát a nezdařila se mi konverze z GML. Pokud by chodil import do postgisu,
asi bych se v případě volného času pustil do pokusů.?

--
Petr