Ahoj,
ja si myslim, ze je to celkem dobry napad.
Jen by melo byt splneno nekolik podminek.

Jen n a vysvetlenou. addr:place se nepouzival, pac nic rozumneho nedelal.
Az od kvetna 2013 podle toho umi Nominatim vyhledavat
Viz http://www.mail-archive.com/talk-cz@openstreetmap.org/msg08818.html

Sice bych take byl radsi, kdyby se to udelalo podle RUIAN, jenze to je tak
trochu svaty gral,
protoze se o tom hodne mluvi, ale je to myslim docela tezke realizovat.
Pokud to nekdo dokaze, pak hura, ale myslim, ze s tim bude hodne problemu.

Takze bych byl docela pro to, aby se do addr:place dala ta prvni cast is_in.
Ano, sice hrozi, ze nekde se tam dostane nesmysl, ale porad mi prijde
lepsi, ze ve vetsine pripadu pujde diky tomu adresa vyhledat.

Davam k uvahu zvazit, zda tu zmenu neprovadet ze zacatku treba podle
uzivatele, ktery adresu vytvoril. Myslim si, ze vetsina z nich je bud delana
nejakym sikovnym importem, nebo pomoci pluginu Czech Address.
V kazdem pripade vetsina adres, kde jsem editoval, byla delana jen
par uzivateli (minimalis,... ) a ti meli tag is_in spravne.

Zcela jiste bych ale navrhoval, aby se ta zmena delala pod nejakym novym
vyhrazenym uctem (s inteligentnim nazvem).

Co se tyce pridavani mestksych casti do addr:place, tam kde jsou ulice,
tak tam si myslim, ze je to celkem jasne. Proste se do addr:place dava
vzdy cast obce. Takze v Praze by to byla Liben, Kobylisy, Vysocany,
tedy tak jak je to v KN a RUIAN.
Jen nevim, jestli je tahle infromace v is_in tagu a mam pocit, ze vetsinou
ne,
takze stejne nebudes v prvni fazi mit, kde brat.
Ale podle RUIANu by to jiste slo.

Mit v adrese i Praha 9 by bylo sice fain, ale kde tu infomaci vezmes?
Podle PSC urcite ne. Je to v RUIANu?

Zdravi,
 Dalibor