Ahoj,

mám pocit, že algoritmus pro párování adres mezi RUIAN a OSM je hotový a
jelikož je to místy heuristika, chci poprosit případné zájemce o spolupráci.
Spolupráce spočívá v celkem nepopulární činnosti, t.j. "ruční" ověření, zda
jsou adresní místa spárována správně.

Na ukázku jsem připravil tabulku z místa mého bydliště,
http://pedro.poloha.net/vinohrady.csv (500k), kde jsou adresní body z RUIAN a
z OSM, pokud se podařilo adresní místo nalézt. Adresní místo v OSM = bod,
čára, polygon či relace; všude se adresní tagy vyskytují.

Stačí napsat, která oblast vás zajímá a připravím takovouto tabulku s vaší
oblastí.

Jde o to zjistit, zda jsou adresní místa spárovaná správně a pokud adresní
místo OSM v tabulce není, zjistit proč - zda opravdu v OSM není či zda je
někde nějaká chyba.

Adresní místa hledám do vzdálenosti 100m - může se to zdát hodně, ale není. U
velkých budov je to klidně 85 metrů; v RUIAN je bod uprostřed budovy, v OSM
nad vchodem.

Pozornost by bylo dobré zaměřit hlavně na páry s velkou vzdáleností, na
nepřiřazená adresní místa z OSM a na rohové a podobné budovy, které mají jedno
číslo popisné a 2 čísla orientační pro různé ulice. Někdy se to sejde tak, že
i čísla orientační jsou stejná.

--
Petr, p...@propsychology.cz