Ahoj

http://pedro.poloha.net/marian.zip

a koukám, že to nedopadá nejlépe. Třeba ulice Tovární ve Starém Městě se moc
nespárovala. Důvodem je, že v RUIAN je název ulice a v OSM ne; jediná shoda je
v číslu a v tom případě vyžaduji vzdálenost do 3 metrů, což není splněno.
Například Tovární 162 (ev.č.) je v OSM bez ulice a na druhé straně domu, než
je v RUIAN. Na místě, kde je v OSM číslo 162, je v RUIAN číslo 112, takže se
to vlastně nespárovalo správně. AUtomatizované řešení mě teď nenapadá.