Cau,
to jsi mi trochu rozboural hracky. :-(

> Asi ano ;-). Mnoho domů, možná i většina, má jedno číslo. Ovšem zdaleka ne
> všechny. Jde o čísla popisná, ne orientační.

A dokazes se zeptat, kolik takovych budov je z celeho poctu?
Nepripada mi to moc logicke, ze ma stavebni objekt vice cisel
a spise mi to pripada jako nejaka vec z minulosti.
Kdyz jsem hledal, jakym zpusobem to pridelovani funguje,
tak jsem nabyl dojmu, ze postavis barak a pozadas o cislo.
Nikde jsem nenasel, ze bys mohl pozadat o cisel vice.
Ale treba je to fakt historicky.

Mimochodem, dokazu se te tve databaze nejak zeptat ja?
Je pristupna po netu?

Ale i tak mi to porad neprijde uplne mimozni.

> Adresní bod v RUIAN se sice váže na budovu
Tohle je opravdu presne tak, jak pises?
Ja myslel, ze k budove se vaze cislo popisne nebo evidenci
(ted vim, ze jich muze byt vice).
Ale mel jsem za to, ze databaze adresnich bodu je
zvlast a nema vazbu vubec na zadne stavebni objekty.
Ze je to proste bod, ktery klidne lezi nekde, kde uz zadny dum neni.

>Marian: Jen poznámka, že se pak to číslo zobrazuje dvakrát. Vím, že se
nemáme ohlížet na render, ale tohle by mi asi hodně vadilo.
Tohle myslim, zase tak nevadi. Alespon jsem nenasel zadne misto, kde by to
nejak bilo do oci. Co jsem nasel, tak bud se ty popisky cisla domu a cisla
adresniho
bodu prekryvaji, pac lezi hodne blizko sebe, a pak je stejne vykreslene jen
jedno.
Nebo je, pri dostatecnem zvetseni, cislo domu uprostred a cisla
domu/orientacni
nad vchody, coz mi naopak prijde docela hezke.

> Mohlo by se přidávat i
> - building:levels (počet podlaží z RUIAN)
> - building:flats (počet bytů, je-li v RUIAN)
> - klidně bych přidal i přímé URL na
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/25286358 - a dokonce,
> možná pro někoho kontroverzně, bych přidal i adresní tagy
> (addr:country, addr:city, addr:place, addr:*number )
> Nestačí to RUIANID?  Tedy ne že by se často přistavovalo k domu patro,
> ale pokud by se něco obdobného stalo, bude to aktuální spíš v RUIAN než v
OSM.

Podle me ne zas tak uplne, protoze malokdo vi, jak se k tem udajum o objektu
dostat
a proto mi prislo fajn tam dat to url, ale je fakt, ze to tam asi byt
nemusi, ze to staci napsat
na Wiki.

Ucelem building:levels myslim bylo, aby slo odahnout vysku budovy, kdyz se
dela 3D mapa, tak by to bylo fajn v OSM mit.

Pro building:flats me zadne vyuziti nenapada, snad jen, ze tak trochu
doplnuje informaci,
zda je budova urecena k bydleni, nebo ne. Ale libi se mi do OSM davat veci,
pro ktere
sice ted nemame jasne uplatneni, ale kdyz je vime, tak je tam dejme. Navic,
kdyz uz
budes ty budovy jednou trasovat, tak je lepsi tam rovnou dat maximum
informaci,
protoze vracet se k tomu asi nebudes. Na druhou stranu, kdyz uz tam bude
ruian ID,
tak se to da pozdeji relativne snadno doplnit. Uplne nejlepsi by asi tedy
bylo, tu moznost
tam mit a dat uzivateli v Preferencich moznost si vybrat, ktere tagy chce
pridavat.

Zdravi,
 Dalibor