Dne 4.2.2014 08:51, hanoj napsal(a):
> http://www.kma.zcu.cz/main.php?KMAfile=./STRUCTURE/05_ebooks/04_Zaverecne_prace/zav_prace.php&DRC=./STRUCTURE/05_ebooks/04_Zaverecne_prace/&DRL=CZ&DROF=0&osCislo=52920
>
> cituji Honzy Ježka:
> - Diplomka otestovala postup a výsledek byl, že metoda lze aplikovat  s
> dostatečnou přesností, ale odovzení a finální výpočet gridu byl
> - vytvořen jen pro malé území. S odvozením pro celou CR jsme měli nějaké
> technické problémy s R, ktere se nepodarilo vcas vyresit a ted
> - nemam paky jak to dotahnout, ale zkouším to. Na podzim taky probehla
> [...]

Jestli to byly jen "technické" problémy, tak to bysme to tu mohli
komunitně dotáhnout :-)

Ale zatím se mi podařilo proklikat jen k textu diplomky. A bohužel během
té chvilky, co jsem tomu věnoval, tak jsem úplně nevykoukal, kde vzít
data a co s nima krok po kroku udělat, aby nakonci vypadl grid pro celou
republiku.

Petr